legowisko dla psa

Dobry i tani sklep zoologiczny

Dobry i tani sklep zoologiczny

Chęć posiadania psa, kota lub innego zwierzaka określa podaż. Nasuwa się jednak pytanie jaki jest sens trzymania zwierzaka w domu? Przecież opiekowanie się nim a także pozostałe czynności jakie musimy na co dzień wykonać zajmują nam sporo czasu nie dając nam w zamian niewiele - nic bardziej mylnego! Posiadanie zwierzęcia w domu dostarcza właścicielowi sporą dawkę pozytywnych doznań. Do najważniejszych zaliczyć należy zwiększoną wrażliwość  uczuciową właściciela pupila na otaczający go świat a także uczy jak wyrzekać się swojej wygody i lenistwa, np. podczas porannego wstawania na spacer, czynności pielęgnacyjnych. Zakup pupila polecany jest szczególnie dla dzieci ponieważ wyrabia u nich obowiązkowość  nie wspominając już nawet o tym że dzieci wychowywane ze zwierzętami a w szczególności z psami mają lepszą odporność, są zdrowsze, mają mniejszą skłonność do otyłości. Natomiast jeśli chodzi o ich zachowanie to są one w większym stopniu otwarte, spokojne, samodzielne i odpowiedzialne, z dnia na dzień stają się bardziej pewne siebie i odważne. Oczywiście moglibyśmy w tym miejscu przytaczać jeszcze dziesiątki pozytywów jakie otrzymuje w zamian nowy właściciel zwierzaka bowiem jest tak wiele że ich przytaczanie wraz z przykładami spokojnie mogło by wystarczyć jako treść kolejnego dużego artykułu a przecież powyższy dotyczy zupełnie innego tematu tak więc powróćmy do meritum sprawy czyli jak powstaje sklep zoologiczny.

Sklep zoologiczny stacjonarny

Pod wieloma względami stacjonarny sklep zoologiczny ma sporą przewagę nad jego cyfrową wersją. Podstawową zaletą sklepu stacjonarnego jest niezaprzeczalny fakt że jest to miejsce do którego klient może się wybrać na zakupy i przysłowiowo dotknąć każdy interesujący go produkt. Co więcej w razie potrzeby kiedy jest czegoś niepewny lub nie do końca wie czy dana rzecz w stu procentach spełni jego zakupowe oczekiwania zawsze może zasięgnąć rzeczowej informacji u sprzedawcy który mu pomoże w wyborze produktu, ewentualnie doradzi podobny lub też wskaże zupełnie inne rozwiązanie o którym kupujący do tej pry mógł najzwyczajniej w świecie nie wiedzieć. Jak dowodzą niedawno przeprowadzone badania rynku przez firmę Gemius jasno wynika że prowadzenie stacjonarnego sklepu zoologicznego nadal ma ogromny potencjał co oznacza dla przyszłych przedsiębiorców spore zarobki. Pamiętajmy jednak o tym że oby taki sklep przynosił nam jako takie przychody należy poprawnie rozwiązać 3 bardzo ważne kwestie. Pierwszą z nich jest przede wszystkim doskonała lokalizacja sklepu – według nas jest to podstawowy klucz do sukcesu. Drugą kwestią niewątpliwie jest dobry asortyment w którym nie powinno zabraknąć niemalże niczego poczynając od podstawowych akcesoriów jak dobrej jakości karma, legowiska, smycze i obroże, preparaty na pchły i kleszcze a skończywszy na takich o które klient może zapytać mimochodem czyli różnego rodzaju odżywki czy też woreczki na psie odchody. Trzecią kwestią są szybkie zakupy – a to oznacza że klient kupujący w stacjonarnym sklepie zoologicznym otrzymuje towar zaraz po jego zapłaceniu a nie jak to bywa w jego cyfrowej wersji musi czekać na dostawę produktu pod drzwi jego domu nie wspominając już nawet o kosztach poniesionych z samym dostarczeniem zakupionego towaru do domu. (większość sklepów zoologicznych on-line dolicza koszty transportu do  zakupionego towaru). Nasuwa się więc pytanie dlaczego obecnie tak mało jest dobrze wyposażonych stacjonarnych sklepów  zoologicznych za to w sieci  jak grzyby po deszczu powstają ich cyfrowe odpowiedniki? Odpowiedź jest bardzo prosta  o czym za chwilę się sami Państwo przekonają.

Oferta sklepu stacjonarnego

Z pewnością nie raz dokonywali Państwo zakupów w stacjonarnym sklepie zoologicznym sąd też macie wyobrażenie że pomimo szerokiej oferty dochodzi nieraz do takiej sytuacji że odchodzimy od kasy sklepowej z przysłowiowym kwitkiem ponieważ okazuje się ze danego produktu nie ma w chwili obecnej na stanie lub też inny klient pół godziny przed nami zakupił ostatni – to normalna rzecz jednak uważamy że taka sytuacja nie powinna mieć obecnie miejsca ponieważ zadowolony klient zawsze wróci z powrotem do sklepu po kolejne produkty natomiast osoba która raz lub co gorsza kilka razy nie kupiła wybranego przez siebie produktu zacznie szukać nowej placówki nie mówiąc już o tym że zainteresuje się ofertą jaką znajdzie w Internecie – a ta jak sami Państwo wiecie z roku na rok staje się coraz bardziej interesująca. Niestety prawda jest taka że stacjonarny sklep zoologiczny dysponuje zawsze ograniczoną powierzchnią wystawienniczo-magazynową stąd też nie jest w stanie zaoferować swoim klientom całości interesującego ich asortymentu. Menager bądź też właściciel stacjonarnego sklepu nie raz staje przed nie łatwym gdzie musi wybrać co dla niego jest bardziej opłacalne czy produkty które są dostępne wszędzie (nawet w osiedlowym sklepie ogólnospożywczym) czy też takie które przeznaczone są dla profesjonalistów i koneserów branży zoologicznej nie wspominając już nawet o wyrobach nietypowych i oryginalnych które kupowane są zdecydowanie rzadziej. Taki stan rzeczy sprawia że klienci coraz częściej zaczynają wyszukiwać produktów w Internecie bowiem tam bardzo szybko znajdą interesujący ich asortyment w wraz z nim wszystkie niezbędne informacje które uzyskają na sklepowych blogach bądź też innych branżowych portalach. Oczywiście są nadal mogą się Państwo spotkać z przychylnymi opiniami prowadzenia stacjonarnego sklepu zoologicznego bo jak twierdzą zwolennicy tego rozwiązania w porównaniu z ogromnym tłokiem jaki panuje obecnie w Internecie konkurencja wśród sklepów stacjonarnych jest i zawsze będzie mniejsza, ponieważ dotyczy wyłącznie rynku lokalnego, jednak że to rozwiązanie nie do końca jest prawdą o czym za chwilę Was przekonamy.

internetowy sklep zoologiczny

 

Internetowy sklep zoologiczny

Rozwój Internetu otwiera przed nami ciągle nowe możliwości. Jeszcze kilkanaście lat wstecz w sieci można było znaleźć mocno okrojone bądź też ogólnikowe treści dotyczące interesującego nas produktu, natomiast w dniu dzisiejszym nie dość że ten produkt możemy kupić on-line  to jeszcze zapłacić za niego również elektronicznie! Cały proces jest banalnie prosty – dodajemy wybrane produkty do koszyka, płacimy i czekamy na dostawę – oczywiście to wszystko w wielkim skrócie jednak prawda jest taka że zakupy w sieci z roku na rok są lepszą alternatywą niż dotychczasowe podróże do stacjonarnego sklepu zoologicznego.  Jak podają niedawno przeprowadzone przez firmę Gemius analizy sprzedaży w polskim internecie jasno dają nam do zrozumienia w którą stronę podąża przysłowiowy Kowalski chcąc kupić nowy produkt dla swojego psa. Na dzień dzisiejszy szacowana sprzedaż on-line wynosi od 40 mld do 50 mld zł rocznie z czego branża zoologiczna to zaledwie ułamek tej kwoty jednakże jak zapewniają nas analitycy branża e-commerce rośnie w tempie 20 proc. rocznie co daje przyszłym przedsiębiorcą duże pole go popisu.

Tani sklep zoologiczny porównanie (stacjonarny vs. internetowy)

Wprawdzie o efektywnej sprzedaży można napisać niejedną książkę jednak zawsze spośród  setek wymienianych czynników mających wpływających na rentowność sklepu oprócz ceny produktów oferowanych przez sklep są również koszta związane z jego utrzymaniem. Niestety w tej rywalizacji coraz częściej będzie przegrywał sklep stacjonarny ponieważ chcąc zadowolić klienta sprzedawca niejako zobligowany jest do nieustannego powiększania swojej oferty handlowej a co za tym idzie również zwiększania miejsca na eksponowanie oraz magazynowanie wszystkich produktów co niemal zawsze wiąże się z ogromnymi kosztami związanymi z wynajmem (magazyn + hala sprzedażowa) Owe koszty niejako przenoszone są na produkty oferowane w stacjonarnym sklepie zoologicznym dlatego cena identycznego produktu znalezionego w sieci może nawet być obniżona czasem o 20 a nawet 30 procent. Dzieje się tak dlatego że internetowy sklep nie ponosi żadnych kosztów związanych z magazynowaniem oraz eksponowaniem na żywo swoich produktów.  Wiele firm widząc ogromny potencjał w sprzedaży on-line oprócz prowadzenia stacjonarnego sklepu zaczyna oferować swoje produkty w Internecie stąd też nie raz możemy zauważyć ze ta sama firma oferując identyczny produkt zarówno w sieci jak i w sklepie stacjonarnym sprzedaje go po różnych cenach – w sklepie internetowym te ceny są zawsze niższe – stąd też ogólnie przyjęta teza ze jeśli ma być tanio to wybieramy internetowy sklep zoologiczny.

internetowy sklep zoologiczny

Co wyróżnia nasz sklep zoologiczny spośród pozostałych?

Sprzedaż produktów w takim medium jak szeroko pojęty e-commerce zdecydowanie różni się od tego który jest nam wszystkim bardzo dobrze znany. Jeżeli sprzedajemy lub też kupujemy za pośrednictwem Internetu to, jaką decyzję w wyborze produktu podejmiemy zależy w dużej mierze od zdjęcia produktowego oraz jego opisu czy tytułu – rzadko kiedy zdarza się zadzwonić do Biura Obsługi Kliena (BOK) aby dopytać się o szczegóły wybranej przez nas pozycji produktowej w sklepie dlatego  prowadząc internetowy sklep zoologiczny powinniśmy wypełnić do maksimum wszystkie dostępne nam informacje oraz zdjęcia aby dowolnie wybrany przez klienta produkt kusił go dodaniem do wirtualnego koszyka oraz sfinalizowania zakupów.  Dobry sklep zoologiczny kusi swoich klientów nie tylko niepowtarzalnymi produktami których bez skutecznie można szukać u konkurencji ale również oferuje swoim klientom sporą dawkę informacji oraz nowości które możemy zazwyczaj znaleźć na firmowym blogu. Niestety spora grupa właścicieli sklepów on-line bardzo często zapomina o podstawowych zasadach dobrego marketingu internetowego kopiując zdjęcia produktowe wraz z opisami co sprawia że taki sklep niczym szczególnym nie wyróżnia się spośród dziesiątek jak już nawet nie setek podobnych w sieci stąd też nie ma się czemu dziwić że sprzedaż w takich sklepach zamiast rosnąć nieustannie maleje. Skąd to wiemy? Ponieważ od ponad dziesięciu lat prowadzimy internetowy sklep zoologiczny w którym oferujemy swoim klientom najwyższej jakości produkty dla psów i kotów które wytwarzane są w naszym zakładzie produkcyjnym. Takie rozwiązanie daje nam możliwość realizacji nietypowych zamówień dostosowanych pod indywidualne wymogi nawet najbardziej wymagającego klienta. Przykładem mogą być tanie i bardzo wygodne posłania dla psa które klient może sam zestawiać kolorystycznie tak aby dany produkt idealnie współgrał w wystrojem wnętrza w którym będzie na co dzień przebywał pies lub kot. To samo tyczy się ubranek dla psów które jesteśmy w stanie uszyć na indywidualne wymiary pupila. Uważamy że właśnie takie rozwiązania przyczyniają się do wzrostu sprzedaży w sklepie.

Mamy nadzieję że tym artykułem przybliżyliśmy Wam usługę e-commerce na przykładzie sklepu zoologicznego. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Waszej dyspozycji pod numerami telefonów dostępnymi w zakładce kontakt.

internetowy sklep zoologiczny

Czerwono-czarna czapka dla psa z szalikiem
Dzięki połączeniu ciepłej czapki i miłego w dotyku szalika w całość, Twój pies będzie doskonale chroniony od z
Cena od: 35.00 zł
Posłanie dla yorka różowe futerko
Yorki to psy lubiące komfort oraz wygodę na najwyższym poziomie – ich w żadnym wypadku nie zadowoli byle jaki kocy
Cena od: 150.00 zł
Komplet kocyk z poduszką błekitny
Co kilka tygodni a czasem nawet nawet dni (dotyczy to szczególnie yorków oraz maltańczyków) musimy wykąpać naszego
Cena od: 85.00 zł
Kurtka jeansowa dla yorka
Wysokiej jakości kurtka wykonana z eleganckiego jeansu doskonale ochroni Twojego psa od zimna i mroźnego wiatru.
Cena od: 80.00 zł